Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?

Go down 
+5
nirvana
stovnergutt
Bæsj4alltid x3 ;D
ipwnedurmom
ServantofLyssa
9 posters
AuthorMessage
ServantofLyssa

ServantofLyssa


Male
Number of posts : 9
Registration date : 2007-05-14

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeMon May 14, 2007 2:21 pm

Er det noen av dere der ute som har lest/leser den populære bokserien av Robert Jordan? Det gjør jeg, og det haddde vært lit kult om noen andre også gjorde det, så jeg hadde noen å diskutere det med... Rolling Eyes
Back to top Go down
ipwnedurmom

ipwnedurmom


Number of posts : 13
Registration date : 2007-05-14

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeMon May 14, 2007 4:33 pm

Pleier ikke og lese bøker ,men hvis du forteller litt om den og sånt kanskje jeg smugtitter på bøkene neste gang jeg går forbi en bok-sjappe.
Back to top Go down
Bæsj4alltid x3 ;D

Bæsj4alltid x3 ;D


Female
Number of posts : 90
Age : 31
Registration date : 2007-05-14

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeMon May 14, 2007 9:11 pm

Er ikke den bokserien VEEEEEELDIG LAAANG? =S Orker ikke å starte å lese på noe som kommer til å ta meg en evighet, bokstavelig talt =P
Back to top Go down
http://www.SuperFreakx3.piczo.com
stovnergutt

stovnergutt


Male
Number of posts : 59
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeTue May 15, 2007 8:12 pm

jeg leser ikke så mye bøker mer...nesten bar tegneserier Razz
Back to top Go down
http://www.norge-power.com
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 32
Registration date : 2007-05-13

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeTue May 15, 2007 11:20 pm

Aldri hørt om serien, men kanskje vi rusler forbi en bokhandel i byen i morgen, SoL? Wink
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Smiley
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Smiley


Male
Number of posts : 108
Age : 32
Registration date : 2007-05-14

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeWed May 16, 2007 12:00 am

Ca hvor mange sider er den på?
Back to top Go down
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeWed May 16, 2007 7:09 pm

Hvor mange sider? jeg startet da hvis den er kort?...
Men er den laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang kan du bare glemme det:P
Back to top Go down
hallo eddie gutter

hallo eddie gutter


Male
Number of posts : 49
Age : 32
Registration date : 2007-05-14

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeWed May 16, 2007 10:29 pm

-->Polish<-- wrote:
Hvor mange sider? jeg startet da hvis den er kort?...
Men er den laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang kan du bare glemme det:P

etter tittelen og bedømme høres den j****** lang ut...
Back to top Go down
http://www.rbjrke.piczo.com
ServantofLyssa

ServantofLyssa


Male
Number of posts : 9
Registration date : 2007-05-14

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeFri May 18, 2007 12:12 pm

Jeg glemte kanskje å nevne at det er en bokserie?
Den består av 12 bøker (+forhistorie), og hver bok er såppass lange at de ble delt i to da de ble oversatt til norsk (det går fremdeles ann å få kjøpt hele bøkene, hvis du klarer å bære det hjem...) Ærlig talt anbefaler jeg ikke å kjøpe dem i butikken, i og med at det kommer til å bli no sinnsykt dyrt, personlig låner jeg dem på biblioteket.
Back to top Go down
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeFri May 18, 2007 6:55 pm

ServanofLyssa wrote:
Jeg glemte kanskje å nevne at det er en bokserie?
Den består av 12 bøker (+forhistorie), og hver bok er såppass lange at de ble delt i to da de ble oversatt til norsk (det går fremdeles ann å få kjøpt hele bøkene, hvis du klarer å bære det hjem...) Ærlig talt anbefaler jeg ikke å kjøpe dem i butikken, i og med at det kommer til å bli no sinnsykt dyrt, personlig låner jeg dem på biblioteket.

Takk for Tipset, tror jeg låner dem istedenfor da ass=)
study
Back to top Go down
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitimeWed Jun 13, 2007 9:45 pm

Jeg har lest første boka nesten ferdig, og jeg syns ikke den var særlig bra. Veldig usammenhengene, ulogisk og langtrekkelig. Og det sier jeg til tross for at jeg har lest Ringenes Herre uten problemer...
Back to top Go down
Sponsored content





Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Empty
PostSubject: Re: Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?   Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Noen som har lest/leser Tidshjulet/The Wheel of time?
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hvilken bok du leser nå for tiden

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Kultur :: Bøker-
Jump to: