Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Gode gamle godterier...

Go down 
+4
stovnergutt
Bæsj4alltid x3 ;D
Smiley
nirvana
8 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Smiley
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Smiley


Male
Number of posts : 108
Age : 32
Registration date : 2007-05-14

Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 07, 2007 9:24 pm

Ok bra, da er det ikke hukommelsen min som er problemet:P Også enig i at orginalen er best...
Back to top Go down
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitimeFri Jun 08, 2007 5:10 pm

Smiley wrote:
Ok bra, da er det ikke hukommelsen min som er problemet:P Også enig i at orginalen er best...

Enig med deg drunken
Back to top Go down
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 13, 2007 7:49 pm

Mounain Dew....... *homer-har-nettopp-sett-en-Doughnut-med-sjokolade-utrykk* Jeg kunne solgt Guild Wars acounten min for et evig lager med iskald Mountain Dew... ok, jeg overdriver, men ihvertfall en arm og ett bein... Jeg vil ha DEW sier JEG!!! Eller i hvertfall en god forklaring på hvorfor den ikke selges mer... Noen som blir med å storme Ringnes?
Back to top Go down
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 13, 2007 8:17 pm

Hauk wrote:
Mounain Dew....... *homer-har-nettopp-sett-en-Doughnut-med-sjokolade-utrykk* Jeg kunne solgt Guild Wars acounten min for et evig lager med iskald Mountain Dew... ok, jeg overdriver, men ihvertfall en arm og ett bein... Jeg vil ha DEW sier JEG!!! Eller i hvertfall en god forklaring på hvorfor den ikke selges mer... Noen som blir med å storme Ringnes?

Jeg jooooiner deg ass, Mountain DEW!!!!! drunken
Back to top Go down
Smiley
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Smiley


Male
Number of posts : 108
Age : 32
Registration date : 2007-05-14

Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 14, 2007 6:09 pm

Mountain Dew vat litt for søtt syns jeg
Back to top Go down
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 14, 2007 7:45 pm

Jeg skylder noen en DEW hvis den kommer tilbake jeg, men jeg husker ikke hvem... Jaja, får dele ut til alle da, håper den kommer tilbake alikevell XD
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 32
Registration date : 2007-05-13

Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 14, 2007 9:23 pm

Dumt at Dew blei borte... Trodde da de klarte å holde økonomien på et såpas nivå når jeg daglig kjøpte 2 for 20,- hos Narvesen da de hadde tilbudet over en lang period
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Sponsored content





Gode gamle godterier... - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Gode gamle godterier...   Gode gamle godterier... - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Gode gamle godterier...
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Samfunn :: Mat og Drikke-
Jump to: