Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Anbefal en tegneserie!

Go down 
+2
nirvana
Guvi
6 posters
AuthorMessage
Guvi
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Guvi


Male
Number of posts : 111
Age : 31
Localisation : Langtvekkistan
Registration date : 2007-05-17

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeWed Jun 06, 2007 8:44 pm

Ok anbefal en tegneserie

få andre til å elske det du elsker
eller hate det du hater

Anyways jeg er selv på utkikk etter en
tegneserie jeg kan skaffe i butikkene
så hvis dere kan hjelpe meg/andre så Fyr løs!

Ingen vits i å poste flere topics når alt kan gå under ett Smile
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeWed Jun 06, 2007 8:45 pm

"M" får du i alle matvare- og bladhandler!
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeThu Jun 07, 2007 4:23 pm

nirvana wrote:
"M" får du i alle matvare- og bladhandler!

Yeees! xD
Back to top Go down
Bæsj4alltid x3 ;D

Bæsj4alltid x3 ;D


Female
Number of posts : 90
Age : 31
Registration date : 2007-05-14

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeSun Jun 10, 2007 10:07 pm

Digger Nemi =D Og hu Emily-jenta er også kul ^^,
Back to top Go down
http://www.SuperFreakx3.piczo.com
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeMon Jun 11, 2007 12:24 am

Nemi OG Emily suger! men emily er bare et klesmerke da...
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Bæsj4alltid x3 ;D

Bæsj4alltid x3 ;D


Female
Number of posts : 90
Age : 31
Registration date : 2007-05-14

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeMon Jun 11, 2007 6:39 pm

NEI! Emily er en tegneserie da!! BØØG =P Klesmerke bare ja.. Nemi er så kult da =D Sånn som den derre "HOMO COLOR" så blir alle klærne hennes pastell =D Haha xD
Back to top Go down
http://www.SuperFreakx3.piczo.com
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeMon Jun 11, 2007 9:29 pm

Ahaaa... Men Nemi suger fortsatt...
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Bæsj4alltid x3 ;D

Bæsj4alltid x3 ;D


Female
Number of posts : 90
Age : 31
Registration date : 2007-05-14

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeTue Jun 12, 2007 1:20 am

Ifølge deg ja. Syns det er kult jeg =P Liker tegningene ^^, Hu Lise som tegner Nemi virker ganske hyggelig og sånt ^^, Down to earth-person ^^, Liker ikke overlegne folk. Eller oppmerksomhetsøkere.. Blææh
Back to top Go down
http://www.SuperFreakx3.piczo.com
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeWed Jun 13, 2007 6:49 pm

NEMI EIER NESA DI VA!! Neida, men Nemi ruler faktisk ganske kraftig, og det er sant at hun som tegner henne virker ganske kul.

Alle Donald/Onkel skrue historier skrevet av Don Rosa er bra, men jeg skjønner de som mener det virker teit å kjøpe et blad i uka, når det kanske bare kommer en bra historie i hvert fjerde blad...

Og igjen: Nemi eier XD
Back to top Go down
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeWed Jun 13, 2007 8:11 pm

Hauk,du er en ivrig bruker! xD
Back to top Go down
RockeHvalen

RockeHvalen


Female
Number of posts : 40
Age : 32
Registration date : 2007-05-30

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeSun Jun 17, 2007 9:40 pm

Nemi ruler gata =D Møtte hu Lise en gang. På Byporten, faktisk.
Back to top Go down
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeSun Jun 17, 2007 11:52 pm

Jeg liker at hun er LotR -fan, hun driver å disser sånni idioter som ikke sjønner historin og så bruker hun sitater fra boka ganske ofte, det er bra. Også sier hun mye bra om livet også, f.eks. at hybelkaniner har like mye rett til å leve her som alle oss andre XD
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeSun Jun 17, 2007 11:58 pm

Nemi suger veldig! Dårlige og barnslige vitser!
Serier som "M" og Pondus er for den mer hetrofile delen av folket.... Cool
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeMon Jun 18, 2007 12:23 am

Hm... når idioter og genier diskuterer pleier jeg og joine den siden som argumenterer mer enn de disser, Det er greit at du har dårlig smak, men ikke la det gå utover oss.

Ps. Hvis din verden er delt inn i "voksenvitser", som egentlig bare er et desperat forsøk fra fjortiser for og virke voksen, og barnslige vitser, så synes jeg synd på deg.
"Jeg er ikke barnslig, jeg er bare altfor voksen for deg å forstå" Nemi <3
"Man har ingen rett til å kalle seg voksen før man tør å vise at man er barnslig" Johnny Depp <3
pps. Man trenger ikke å være homofil for å være smart, det er bare en myte Wink
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeMon Jun 18, 2007 1:35 pm

Idiot says what?
Quote :
"Man har ingen rett til å kalle seg voksen før man tør å vise at man er barnslig" Johnny Depp
De som kjenner meg veit at jeg veldig ofte oppfører meg barnslig, så den quouten er da dødsens unødig.

Ja, Lise Myhre har en veldig barnslig måte å få frem ting på, og klarer ikke å tenke nytt. Om du er en som leser Nemi ofte (tro meg, jeg leser bare når jeg kommer over hefter, som i og for seg er ofte) , ser du at det i HVER ENESTE NR. er en eller annen stripe som har vært på trykk en million ganger før.

Og det er faktisk flertall av Nemi-hatere enn tilhengere. Det er faktisk en grunn til at andre norske tegneserier får mer oppmerksomhet og større markedsplass enn Nemi.

Forresten: Om det er noen som er ivrige samlere, så har jeg første nr. av Nemi til SALGS! Razz
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeTue Jun 19, 2007 1:36 pm

Det er forskjell på å være barnslig, og å tøre å inrømme at man er barnslig. Og flertallsargumentet biter ikke så veldig godt på meg (hadde du kjent meg hadde du visst at jeg ikke er noe stor fan av å følge flertallet)
Selvfølgelig er det flere som liker Pondus enn Nemi, Pomdus handler om Øl, pupper og fotball, og hva mer består livet av? Men desverre for dere finnes det noen som er forbi det stadiet og trenger noe mer, jeg forventer ikke at du skal forstå det, men prøv ihvertfall å godta det.
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeTue Jun 19, 2007 5:00 pm

Hva handler Nemi om da? Hybelkaniner, Nemis reaksjoner til dårlige filmer og tilfeldig sex med emo'er?
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeTue Jun 19, 2007 5:49 pm

eh, Nemi handler om Nemis liv og tanker, litt vanskelig å skrive om Pondus sine tanker, da ville man gått fort tom.
Men du har lagd et fint sammendrag av hva livet stort sett består av, men legg til Shopping, Ringenes Herre, Iriterende mennesker og problemer med den moderne verden så er vi omtrent der.
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeTue Jun 19, 2007 8:06 pm

Jess... Nettopp en serie uten mening. Noen gang eksistert en Nemi-stripe som har lengre enn en handling på over 2 sider? Nope. Av Pondus kommer det årlig ut en bok som tar for seg alt av det som inneholder skjebnesvanger handling. Nemi kommer ingen vei!

Forfatter av Pondus, Frode Øverli, tok forresten sine "På Jobben Med Pondus"-striper ved å daglig eller ukentlig sette seg på bussen for å få inspirasjon. Skremmende mye som faktisk kan skje Razz Som da jeg så to stumme gothere som snakka tegnespråk på trikken Razz
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitimeWed Jun 20, 2007 2:23 pm

veldig interesankt...
jeg har aldri påstått at Nemi har noen ening, og det er heller ikke ment som noen roman, jeg ville aldri kjøpt en hel bok av hverken Nemi eller Pondus, men begge seriene har en fast daglig stripe i Oppland lokalavis som jeg har lest nesten alle nummerene av i flere år, og min mening er at Nemi-stripene i mine øyne, nesten alltid er bedre enn Pondus stripene
Back to top Go down
Sponsored content





Anbefal en tegneserie! Empty
PostSubject: Re: Anbefal en tegneserie!   Anbefal en tegneserie! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Anbefal en tegneserie!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Anbefal Musikk

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Kultur :: Tegneserie-
Jump to: