Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Pirating, ulovlig musikk: Din mening!

Go down 
+4
nirvana
Polly^^
Bæsj4alltid x3 ;D
Guvi
8 posters
AuthorMessage
Guvi
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Guvi


Male
Number of posts : 111
Age : 31
Localisation : Langtvekkistan
Registration date : 2007-05-17

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeWed Jun 06, 2007 9:36 pm

Hva er din mening om å laste ned ulovlig musikk?
Jeg synes selv det er galt
men jeg har gjort det før Razz

Føler at det å laste ned ulovlige musikk
er noe man bør unngå Smile

Men hva er deres mening?
Jeg er klar for en lang diskusjon Smile
Back to top Go down
Bæsj4alltid x3 ;D

Bæsj4alltid x3 ;D


Female
Number of posts : 90
Age : 31
Registration date : 2007-05-14

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeWed Jun 06, 2007 10:43 pm

Veel.. Jeg syns det er greit enkli. Eller, syns jo veldig synd på artistene siden de da ikke tjener noe. Spesielt norske artister. I og med at Norge ikke har en veldig stor populasjon er det ikke så mange som fra før av som kjøper musikken deres, og når mange heller laster ned musikken dems så ja.. Så kjøp Skullcandy!! =D
Back to top Go down
http://www.SuperFreakx3.piczo.com
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeThu Jun 07, 2007 4:20 pm

Nei... Det er jo ikke bra, men hva skal man gjøre?
De som lagde disse programmene, slik som Lime-wire og ¨sånt, tenkte ikke de artistene på forhånd om hva som kan skje? De kunne ha saksøkt dem før de gjorde det...
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeThu Jun 07, 2007 4:35 pm

De som lager Limewire kan ikke bli saksøkt fordi det ikke helt er meningen at man skal dele musikk. De første laget det vel for at folk skal kunne dele tekster seg imellom osv...
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
Guvi
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Guvi


Male
Number of posts : 111
Age : 31
Localisation : Langtvekkistan
Registration date : 2007-05-17

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeThu Jun 07, 2007 5:21 pm

riktig, limewire er lovlig så lenge man bruker det
til å sende sine egne produkter som du har copyrights på
Back to top Go down
Smiley
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Smiley


Male
Number of posts : 108
Age : 32
Registration date : 2007-05-14

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeThu Jun 07, 2007 8:56 pm

Tjaa...ganske vanskelig å si, ok med å "piratere", men er du fan av artisten/bandet så kjøper du seff cd XD Men egentlig så er det de som legger ut som har skylda, legger de ikke ut så er det ingen som laster ned...
Back to top Go down
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeWed Jun 13, 2007 6:30 pm

Jeg har ikke dårlig samvittighet for å laste ned saker, og John (trommis i SoaD) har sagt flere ganger at de ikke bryr seg bare det kommer folk på konsertene, men jeg synes det er dårlig gjort av de som legger det ut...
Back to top Go down
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeWed Jun 13, 2007 8:30 pm

Sant da, er du ekte fan så kjøper du jo CD-en...
Men mange er dumme nok til å laste ned albumet og tenke: Fy faan, dette skal jeg gjøre heeeele tida... Også kan de bli BUSTA!...
Er det mange som har blitt busta a?xD
Back to top Go down
RockeHvalen

RockeHvalen


Female
Number of posts : 40
Age : 32
Registration date : 2007-05-30

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeSat Jun 16, 2007 10:51 pm

Jeg kjenner og vet heller ikke om noen som har blitt busta.. Skulle ønske jeg kunne kjøpe alle albmene, men jeg har virkelig ikke penger til det xD
Nå har vi liksom 3000sanger på datan o.O Hadde kosta litt hvis alle de sangene hadde vært kjøpt..

Men jeg kjøper av og til.. Liker å se på coverene^^, Spesielt hvis det står spesielle ting eller er mini-plakat(er) inni..
Back to top Go down
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeSun Jun 17, 2007 12:16 am

Kjøpt en del cder i det siste ass... Sist var da jeg fikk Turbonegros nye signert xD Og Hair soundtracket... Og Ozzy-cden... og pearl jam best of og Black Debbaths Ibsen-hyllest... Alle de på 2 dager Razz Dog bare førstnevnte signert... Sad
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
RockeHvalen

RockeHvalen


Female
Number of posts : 40
Age : 32
Registration date : 2007-05-30

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeSun Jun 17, 2007 2:03 pm

Tror jeg bare har én signert CD jeg o.O Daniel Powter xD
Fikk den av tanta mi, som tidligere jobbet som redaktørassistent i TOPP..
Back to top Go down
stovnergutt

stovnergutt


Male
Number of posts : 59
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitimeMon Sep 10, 2007 1:21 am

det er J****** skipt å gjøre hvis man er en artist de taper jo ganske mye penger, men det er jeg ikke så jeg tjener på det da Razz og det er kjap og enkelt Razz men som sagt det er jo egentlig synd for artistene ;P
Back to top Go down
http://www.norge-power.com
Sponsored content





Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Empty
PostSubject: Re: Pirating, ulovlig musikk: Din mening!   Pirating, ulovlig musikk: Din mening! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Pirating, ulovlig musikk: Din mening!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Anbefal Musikk

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Kultur :: Musikk-
Jump to: