Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Gyldne spill øyeblikk!

Go down 
+2
Polly^^
Guvi
6 posters
AuthorMessage
Guvi
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Guvi


Male
Number of posts : 111
Age : 31
Localisation : Langtvekkistan
Registration date : 2007-05-17

Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitimeTue Jun 19, 2007 6:22 pm

Vel jeg antar at de fleste har hatt et øyeblikk hvor
dere har vært på topp
enten om det har vært å drepe en boss
eller fått et spill


Skriv ned dine beste spill øyeblikk Smile

Et av mine: Pappa skaffa meg Metal Gear 2 fra japan Very Happy
(Da snakker jeg ikke om MGS-serien men MG-Serien Smile )
Back to top Go down
Polly^^
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Polly^^


Male
Number of posts : 157
Age : 31
Registration date : 2007-05-15

Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Re: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitimeThu Jun 21, 2007 6:00 pm

Et av mine beste spill-minner?...
Må vel være en sånn "planteboss" fra FF IX(9),jeg satt fast i hele 2 måneder eller 1 måned xD
Beste spillgaven må bli Need for Speed Most Wanted fordi alle spillbutikkene hadde ikke flere igjen på lager rett før julaften,men thanks to mine foreldre,fikk jeg den Very Happy
Back to top Go down
Hauk

Hauk


Male
Number of posts : 35
Age : 33
Registration date : 2007-06-13

Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Re: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitimeFri Jun 22, 2007 12:56 am

oi, min beste spillopplevelse... bra mye å velge mellom...

Jeg tror det må være den første lange turen min til Fissure of Wow, det var da jeg var med i et brittisk Guild som het [uk], leder'n som foressten var voksen og hadde kone og barn, og en av offiserene som het Wortex, samla sammen folk fra Guilden for en lørdagstur til FoW. Jeg og Chrome joina som Tank-Warriors, og selv om vi begge var ganske ferske holdt vi ut veldig lenge og jeg tror jeg fikk fire Obsidian Sharda på den turen XD Desverre ble guilden oppløst noen måneder senere pga. krangling bland offiserene, men det var fint så lenge det varte.

Beste spillgaven må være jula for mange år sia da jeg fikk fem expansions til The Sims på en kveld XD
Back to top Go down
Smiley
Aktiv bruker
Aktiv bruker
Smiley


Male
Number of posts : 108
Age : 32
Registration date : 2007-05-14

Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Re: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitimeFri Jun 22, 2007 9:45 am

Hehe, husker da jeg skulle få Guild Wars Prophecies, dro til byen og sjekka de fleste butikker, ingen hadde. Så jeg dro tilbake til Stovner og kjøpte det siste der fra EB games Very Happy
Back to top Go down
stovnergutt

stovnergutt


Male
Number of posts : 59
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Re: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitimeSun Jul 01, 2007 4:00 pm

det er mye men jeg kan si en jeg ble veldig glad for Razz
-------------------------------------------------------------------
jeg spilte Final Fantasy VII (7) og hadde spillt rundt 90 Timer (ikke i strekk da XD) men uansett, så var jeg i den siste delen av spillet der jeg må trenge meg inn i et krater der sephiroth var. jeg bruker sverdet ragnarok som er det beste, det tok ca 40 min da jeg først kom til de første bossen som heter jenova.
<JENOVA>
jeg tar 9999Dmg hvert slag og brukte dubble cut-X2 som da tar 9999Dmg+2 (19998Dmg) og så brukte jeg knight of the round (summoning magic) den tar ca 14-18 hits med 6500Dmg i gjenomsnitt (ca 104000Dmg). jeg hadde spilt kanksje i 10 min mot henne da jeg fikk (Limitbreak) som man får når man har blitt skadet mye, den tokk 16 hits mot jenova på en gang med sverdet mitt som ble et resultat av (144000Dmg) pluss at jeg brukte meteor og ultima som tar 9500Dmg tilsammen, da døde henne etter 277498DMG!!!! <-> rett etter at hun dør så faller hele gruppa mi (party) ned i et hull der vi spilitter oss i 3 grupper for å sloss mot et gigantisk beist p.s jeg var veldig skada og hadde lite HP.

<FINAL WEAPON>
han var faktisk litt lettere på en måte men vnskligere på en annen. vi var i 3 grupper for å skade han på forskjellige steder å viss vi klarte å skade han mye¨på ett sted så fikk vi beskjed om vi ville bytte gruppe for å skade han et annet sted. men viss vi brukte for lang tid helbredet han seg selv og vi måtte gjøre alt på nytt det tokk ca 15min det eneste jeg gjorde var å attacke heale og brue megaelexir som gir alle 100% HP og MP. det er ikke så mye å si om han men man må være kjapp og IKKE treig. p.s alle gruppene døde untatt min, det er da jeg møter ONE-WINGED-ANGEL spehiroth.
<One-Winged-Angel spehirot>
han er den sykeste jeg noen gang har spillt mot, jeg fikk 2 trekk på å drepe han eller så sender han en komet på sola som exploderer og alle dør...
det jeg gjode som faktisk var ganske smart var å bruke, Knights of the round som tokk (ca 104000Dmg) for også bruke Mime som kopierer hermer etter det siste trikset som ble brukt og jeg brukte jo den knights of the round det som skjedde da var at den ble brukt igjen som gjorde at han døde ca 208000Dmg!!! men jeg hadde bare 2 trekk da brukte 2 min haha ^^. P.S da fikk jeg en overaskelse til, jeg møtte Bizzaro Sephiroth en mot en det var kun meg ikke gruppen min men bare meg!!!

<Bizzaro Sephiroth >
det var en spesiell opplevelse...når jeg møtte han EN mot EN hadde jeg omnislash og drepte han..144000Dmg det var slutten på han ..jeg brukte ca 1 time og 30 min på å komme inn i krateret og sloss mot bossene.

<RESULTAT>
(TID): 1time og 30min
(DAMAGE) 629498DMG!!! note: jeg vet ikke hvor mye dmg jeg brukte mot FINAL WEAPON
(spille tid) 91timer og 30min
JEG BLE DRIIIIT GLAD BEGYNTE NESTEN Å GRÅTE HAHA Razz...
Back to top Go down
http://www.norge-power.com
nirvana
Admin
nirvana


Male
Number of posts : 181
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Re: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitimeSun Jul 29, 2007 5:31 am

- Når det er lenge siden jeg har spilt guitarhero, og bare ruler hele greia! Razz
- På GTA-spillene og GUN er headshots det deiligste som finnes...
- når det er missions på GTA ( og hvilket som helst spill for den saks skyld, ) jeg bruker lang tid på, blir jeg glad når jeg først greier det.

Har ellers hatt mange andre fine øyeblikk under min tid som spilleavhengig!
Back to top Go down
http://www.8deiligekanelboller.piczo.com
stovnergutt

stovnergutt


Male
Number of posts : 59
Age : 31
Registration date : 2007-05-13

Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Re: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitimeMon Jul 30, 2007 7:17 pm

Hehe, det enkle er oftest det beste. Razz jeg tror jeg skrev litt mye på mitt siste inlegg XD Razz

Nirvana har du guitarhero 2?
Back to top Go down
http://www.norge-power.com
Sponsored content





Gyldne spill øyeblikk! Empty
PostSubject: Re: Gyldne spill øyeblikk!   Gyldne spill øyeblikk! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Gyldne spill øyeblikk!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Beste spill konsoll!
» Strategi-Spill Tråden

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Kultur :: Spill :: Spill-diskusjon-
Jump to: